איך בוחרים יועץ משכנתאות מומלץ?

כמובן שאין רק פרמטר אחד לפיו ניתן לבחור איש מקצוע מנוסה בתחום ייעוץ משכנתאות, אך ננסה לפרט כמה שאפשר על הפרמטרים החשובים אותם צריך לבדוק לפני בחירת ייעוץ משכנתאות:

  • חפשו יועץ משכנתאות עם המלצות – במידה והגעתם ליועץ דרך המלצות של חברים או משפחה זה טוב, כי כנראה הסבירו לכם על התהליך עם היועץ וכנראה שהם יצאו מרוצים, אבל אם הגעתם ליועץ לא דרך חברים או משפחה ויש עליו הרבה המלצות מאשים שאתם לא מכירים זה אכן יכול להראות לכם הרבה על אופן העבודה של היועץ.
  • מקצועיות – כאשר בוחרים יועץ חשוב לבדוק את רמת הידע המקצועי של היועץ, משכנתא היא תחום שלא כולל רק מסלולים וריביות אלה גם חלקים מתחום הכלכלה והמימון לכן אם מצאתם יועץ שמבין בדברים האלה זה יתרון ענק.
  • ניסיון – כמו ברוב התחומים ידע תאורטי לבדו אינו מספיק בעיקר בתחום מורכב כמו משכנתאות לכן עדיף שליועץ יהיה ניסיון של מספר תיקים. כמובן שניסיון מתחומים חופפים כמו כלכלת המשפחה ותחום הביטוח יכול מאוד לעזור ולהוסיף נקודות זכות ליועץ. בנוסף יש המון סוגי עסקאות וחשוב שהיועץ שאתם לוקחים יהיה בקיא בתחום העסקה שלכם אם זה רכישה מקבלן או רכישה יד שניה, בניה עצמית קיבוצים וכו’.
  • כימייה וחיבור – בתחום ייעוץ משכנתאות חלק מהשיקולים הם לא רק כלכליים אלה גם רגשיים. אם תמצאו יועץ שיש לכם חיבור טוב איתו, ככל הנראה תקבלו משכנתא שממש מתאימה לכם ולצרכים שלכם כיום ובעתיד.
בקשה למשכנתא

עוד בנושא

משכנתא לדירה
איזה פתרון קיים למסורבי משכנתא?
מידע נוסף על משכנתאות חוץ בנקאיות
משכנתא לעסקים
מחפשים הלוואה או משכנתא לעסקים קטנים?
דילוג לתוכן