איך אפשר לקחת משכנתא למסורבים?

פנו עוד היום לקבלת ייעוץ

‏יכול להיות שבשלבים הראשונים של החיים שלכם היו לכם כמה וכמה אתגרים כלכליים לא פשוטים בכלל. אבל זה לא אומר שאין לכם סיכוי לייצב את המצב הכלכלי שלכם ואפילו להסתכל בצורה אופטימית על העתיד. מה שכן, בעיקר אם אתם מתכננים לקנות דירה למשפחה שלכם או להשקיע בתחום הנדל״ן, לעיתים רבות אתם עלולים להתמודד עם סירוב של המערכות הכלכליות לספק לכם תנאי הלוואה נוחים. ‏הסיטואציה הזו, דורשת מכם לפנות לעזרתו של יועץ ‏משכנתאות, כמו עדי שטרן, ולנסות למצוא את האפיק שבו ‏אתם תקבלו משכנתא למסורבים ‏בתנאי החזר נוחים ועם שליטה על הריביות ועל פריסת התשלומים, ‏כדי לשמור על היציבות של התא המשפחתי שלכם.

‏על-פניו, לקוחות שמגיעים לבדם לבנק, ולא באמת מתכננים את הדרך שלהם לקבלת משכנתא, עלולים להגיע בסופו של יום למצב שבו הם מקבלים את הסירוב הראשוני. ‏אבל, אם אתם יודעים שיש לכם בעיה שעלולה להשפיע על האישור של המשכנתא שלכם, אתם צריכים להתייחס לתהליך כולו כאילו אתם עובדים על קבלת משכנתא למסורבים. ‏במצב כזה יכול להיות שאתם תרצו להראות שיש לכם הון עצמי גדול יותר. ערבים איכותיים יותר, שמספקים מסמכים והצהרות. הכנסה יציבה לאורך פרק זמן ארוך יותר. ואפילו הוכחות לשינויים באורך החיים הכלכלי שלכם, כמו למשל הוכחה על ייעוץ פיננסי שעברתם לאורך השנים. התמונה הגדולה תאפשר לבנק להסתכל הלחם בצורה הרבה יותר בטוחה, ואתם תצליחו לקבל הצעות מחיר גם למשכנתאות מורכבת מאוד.

מוכנים להתחיל לתכנן את העתיד שלכם?

‏בדיוק כמו כל שנה וגדול אחר בחיים שלכם, גם כאשר אתם מתכננים איך לקחת משכנתא בפעם הראשונה, אתם צריכים להתייחס לתהליך בצורה הכי רצינית שיש. יהיה נכון לבדוק ‏את כל הפרמטרים המקצועיים, לשאול את כל השאלות שמעניינות אתכם, ובעיקר ללמוד את מה שאתם לא יודעים על שוק המשכנתאות. ‏ואת זה אתם יכולים לעשות על בסיס הידע והניסיון המקצועיים של יועץ משכנתאות מומחה אשר מסוגל למצוא בשבילכם פתרונות מגוונים ומעניינים גם במצבים מורכבים.

עוד בנושא

משכנתא לדירה
איזה פתרון קיים למסורבי משכנתא?
מידע נוסף על משכנתאות חוץ בנקאיות
משכנתא לעסקים
מחפשים הלוואה או משכנתא לעסקים קטנים?
דילוג לתוכן