איך לוקחים משכנתא ללא הון עצמי

אף על-פי שהם מעולם לא יצא לכם להיות בקורסים בתחום הכלכלה או ללמוד איך לנהל את משק הבית שלכם בצורה כלכלית יעילה, זה לא אומר שאתם לא יכולים לקחת את ההחלטות הנכונות, בוודאי בכל מה שקשור לקניה של דירה ראשונה. כמובן שאין לכם הון עצמי משמעותי, אבל זה לא אומר שאתם לא יכולים למצוא דרכים ופתרונות לטובת לקחת משכנתא ללא הון עצמי. היום יותר מאי פעם ‏האפשרות של לקחת משכנתא ללא הון עצמי היא אופציה קיימת, ואתם רוצים לעבוד ביחד עם יועץ משכנתאות מומחה, ‏דוגמת עדי שטרן, על מנת לקבל החלטות ולדאוג לשמור על האינטרסים שלכם עוד לפני שאתם מתחילים לחפש את הדירה הראשונה שלכם.

לקיחת משכנתא ללא הון עצמי – בצורה אחראית ומחושבת

‏הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לזכור על תהליך לקיחת משכנתא ללא הון עצמי הוא שמדובר על סיכון. על-פי רוב, מדובר על סכום כסף גדול ‏מאוד שאתם צריכים לדעת איך לנהל ואיך לחלק ‏בשביל לתכנן את העתיד של המשפחה שלכם. במקביל, חשוב להיות מודעים לעובדה שיש אתגרים לא פשוטים מבחינת ‏הגורמים המלווים, מה שמחייב אתכם לפנות בצורה זהירה ועם כל הסימוכין האפשריים כדי ‏להצליח לתכנן את המשך החיים של המשפחה שלכם באופן שבו היציבות הכלכלית תמיד תעמוד ‏במרכז תשומת הלב שלכם ואתם תוכלו להחזיר את המשכנתא בלי שום בעיה.

הזכות שלכם היא לקבל את הייעוץ המקצועי המיומן ביותר

‏בדיוק כמו שיש לכם את הזכות לתכנן לקבל משכנתא ללא הון עצמי, ככה אתם יכולים ‏לקבל שירותי ייעוץ חיצוניים שמאפשרים לכם לקרוא את התמונה הגדולה ולהחליט איך לפעול, על בסיס ידע נרחב בשוק המשכנתאות. במובנים רבים, לקוחות ‏שלוקחים את ההחלטה האחראית ופונים לעזרת ייעוץ משכנתאות של עדי שטרן, מבינים עד כמה ההבדל הוא עצום רק שנים אחרי שהם מקבלים את ההחלטה והם מזהים את החיסכון הכלכלי. כלומר, המטרה שלכם היא למנוע היום טעויות יכולות להשפיע על החיים שלכם בעתיד לבוא, וזה יכול להיות מאוד מאתגר אם אתם עובדים לבד, ואם אין לכם מספיק מיומנויות וניסיון בשוק הפיננסי של ישראל.

עוד בנושא

משכנתא לדירה
איזה פתרון קיים למסורבי משכנתא?
מידע נוסף על משכנתאות חוץ בנקאיות
משכנתא לעסקים
מחפשים הלוואה או משכנתא לעסקים קטנים?
דילוג לתוכן