המלצות וטיפים בנוגע למחזור משכנתא

‏בתור זוג צעיר עם ילדים, לקחתם את ההחלטה הקשה והמורכבת ביותר מבחינה כלכלית, והסכמתם ‏לקנות דירה על בסיס משכנתא מסוימת. עכשיו, אחרי כמה שנים של מגורים באזור ספציפי, ואחרי שאתם מצליחים לשפר במקצת את המצב הכלכלי שלכם, עומדת לפניכם האפשרות לתכנן מחדש את רמת החיים הכלכלית של המשפחה שלכם, ולהשקיע את הזמן ואת המחשבה במעבר לדירה החדשה או ושיפור תנאי המשכנתא שלכם. ‏אחת הפעולות שאתם רוצים וחייבים לבצע על מנת להצליח לשמר את רמת החיים שלכם היא מיחזור משכנתא, ובמצב כזה יהיה נכון לפנות לקבלת ייעוץ מקצועי של יועץ משכנתאות מומחה, כמו עדי שטרן, על מנת לתכנן את אסטרטגית הפעולה הטובה ביותר לכם.

מה הוא התהליך של מחזור משכנתא?

‏תהליך מיחזור משכנתא הוא תהליך שבו אתם משנעים במידה מסוימת את תנאי החזר המשכנתא שלכם. כמו גם לווים ‏סכום כסף נוסף במקרה הצורך, והכל, על מנת להתאים את רמת החיים הנוכחית או הרצויה, ליכולות הכלכליות שלכם. למשל, אם אתם מבקשים לקנות דירה גדולה יותר או שאתם רוצים למצוא משכנתא בריביות נמוכות יותר, אפשר וצריך לבצע מיחזור משכנתא שמשרתת האינטרסים שלכם ומאפשר לכם להסתכל על הדברים בצורה נכונה ‏יותר וממוקדת מטרה. ‏יועצים מומחים יודעים לקרוא את השוק מצד אחד. אבל מצד שני גם לזהות את הצרכים המיוחדים של המשפחה שלכם, כך שאתם תוכלו לקבל תמהיל משכנתא נכון יותר, ועדיין לשמור על שליטה ברמות ההוצאות והכנסות של משק הבית שלכם לאורך השנים.

תכנון שמסדר את החיים שלכם לעתיד הרחוק

‏הרציונל מאחורי ניהול המשכנתא של המשפחה שלכם הוא בעיקר יצירת שליטה. אתם רוצים לתכנן את החיים הכלכליים שלכם, במיוחד אם אתם לוקחים על עצמכם אחריות כל כך גדולה ומשמעותית, כמו הלוואה בסכום עצום. ‏ולכן, מה שיהיה נכון לעשות הוא קודם כל לבחון את המצב הנוכחי, להסתכל על ההכנסות הצפויות לכם ועל הגידול בהכנסה. ובסופו של יום, לקבל החלטות מתוך תהליך של משא ומתן אל מול הגורמים השונים כך שיהיו לכם את התנאים הטובים ביותר למשכנתא משכנתא שלכם.

עוד בנושא

משכנתא לדירה
איזה פתרון קיים למסורבי משכנתא?
מידע נוסף על משכנתאות חוץ בנקאיות
משכנתא לעסקים
מחפשים הלוואה או משכנתא לעסקים קטנים?
דילוג לתוכן